- Chceš mít konečně web, který ti bude přivádět nové zákazníky?
- Potřebuješ jasný a praktický návod, jak upravit web, aby byl vidět na Googlu?
- Nemáš čas na chyby a chceš podporu někoho, kdo se v SEO vyzná?
Projdeš si cestu svého zákazníka v online prostředí. Zjistíš, jaká slova hledá, když tě potřebuje.
Naučíš se hledat a najdeš si klíčová slova pro svůj web. Tak, aby ti přiváděl ty správné zákazníky. (analýza klíčových slov :-))
A pro ty, co nemají web nebo ho zrovna předělávají, mám bonus v podobě návodu na návrh struktury webu. Včetně vychytávek, které používám při návrhu struktury webu já pro své klientky.
Zjistíš, jak pracovat s odkazy na webu, aby byl web důvěryhodný. A Google ho zobrazoval co nejvýše ve výsledcích hledání.
Společně zkontrolujeme technický stav webu a opravíme ho, aby byl nejenom SEO správně.
Naučíš se pracovat s krátkodobými stránkami tak, aby přiváděly zákazníky dlouhodobě: prodejní stránka, Landing page, krátkodobé produkty
Naučíš se pracovat s Google Analytics a Google Search Consolí tak, abys věděla odkud a kam ti zákazníci chodí.
Uděláme si registraci do katalogů firem na Googlu a Seznamu, abychom podpořily lokální SEO.
Po SEO Seznamce:
Ukážu ti, jak klíčová slova hledat a ověřovat si jejich užitečnost. Také se naučíš, kde a jak klíčová slova používat na webu. Zároveň si s mojí pomocí upravíš jednu stránku, abys do budoucna věděla jak na to.
Společně zprovozníme Google Analytics, Google Search Consoli. A já ti ukážu, kde a jak kontrolovat, zda jsou úpravy webu úspěšné. Případně, jak si web vede ve výsledcích hledání na Googlu.
Kurz je investice do budoucna. Znalosti a zkušenosti, které získáš, využiješ při tvorbě nebo úpravě každé další stránky.
Přístup k videím ti zůstane po dobu 2 let a můžeš se k nim kdykoliv vracet. Zůstane ti také přístup k záznamům ze živých vysílání, kde budu odpovídat na dotazy.
Samozřejmě že ne hned. SEO je dlouhodobá záležitost. Ale během pár týdnů uvidíš, jak se stránka zlepšuje.
Zpětná vazba od někoho, kdo není ve tvojí bublině, je k nezaplacení. Získáš náhled na svůj web nezaujatým okem.
V hodnotě 1 800 Kč
Během kurzu můžeš dát na zpětnou vazbu 3 url adresy (optimalizované stránky nebo články) ke kontrole Míše Hakenové. Míša bude hodnotit celkové UX (user experience – zkušenost uživatele) – tlačítka, barvy, nadpisy, členění, strukturu, konverzní cestu atd. A nahraje ti cca 10minutové video se zpětnou vazbou ke každé URL adrese.
Hodnota 5x 651 = 3 255 Kč
Naučím tě pracovat s Collabimem, kde budeme vyhodnocovat, jak si klíčová slova vedou a také v něm budeme dělat analýzu klíčových slov. Je to jednoduchý intuitivní nástroj, který práci na SEO hodně zjednodušuje.
Používám ho pro všechny svoje analýzy.
V hodnotě 2 500 Kč
Sociální sítě se čím dál tím více používají jako vyhledávače, tak jako Google nebo Seznam. A proto je potřeba i na sociálních sítích znát a aplikovat SEO pravidla. Na workshopu tě naučím, jak využít klíčová slova na sociálních sítích – FB, IG, Youtube. A také jaké prvky vyplňovat na webu, aby se dobře zobrazoval na sociálních sítích.
V hodnotě neocenitelné
Jak napsat článek podle výsledků analýzy klíčových slov, to ti ukáže a naučí tě Ingrid Dach – expertka na kampaně, copytypologie a texty.
Workshop bude praktický, texty si rovnou napíšeš ze slov, která si v SEO Seznamce najdeš.
Rady od Inky nebudou jenom suchá teorie. Jsou to praktické zkušenosti z dob, kdy sama psala články podle podkladů od SEO specialistů.
V hodnotě 2 000 Kč
Během kurzu můžeš dát na copy zpětnou vazbu 3 texty (optimalizované stránky nebo články) ke kontrole copywriterce. Copywriterka ti text zreviduje a opraví z češtinářského hlediska – gramatika, čárky, stylistika atd.
Neocenitelné
Každý měsíc bude speciální setkání s webařkou, která vám bude odpovídat na technické dotazy týkající se wordpressu, jeho nastavení a integrace na ostatní systémy. Technická podpora bude také odpovídat na dotazy v excelu.
V hodnotě 2 500 Kč
Protože vím, že SEO není jediný marketingový kanál, který používáš k propagaci podnikání, ukážu ti, jak zjišťovat a hledat návštěvnost tvého webu. Google Analytics si také nastavíme tak, abychom měly reporty vždycky po ruce.
V hodnotě 990 Kč
Na workshopu Check list – zkontroluj si svůj e-shop a web projdeme postupně jednotlivé body, které by měl tvůj web splňovat a dostaneš od Míši rady, jak případné chyby opravit. Tyhle rady jsou k nezaplacení, pomohou totiž zlepšit konverzní cestu zákazníků.
+
Záznam workshopu – Jak se e-shopy mohou učit od kamenných prodejen
Jak mají vypadat a kde mají být umístěny základní prvky e-shopu – košík, kategorie a detail produktu.
Jaké jsou nejčastější chyby e-shopů. Proč to má každý e-shop jinak a jak vybrat správnou variantu pro ten svůj.
– jak si pomoct s AI při psaní na web – ukážu vám konkrétní promty, které používám i já
– 10 šablon pro blogové články podle typu klíčového slova – osnovy pro blogové články kam si doplníš svoje slova, aby sis zjednodušila psaní
Platbu je možné rozdělit na splátky 2x 9.400 Kč nebo 3x 6.500 Kč
A proto jsem pro tebe připravila akci:
SEO nelze dělat bez tebe podnikatelky, ale zároveň ho může dělat více lidí najednou. Takže naskočíš ty, projdeš si ty týdny, kde jsou potřeba tvoje znalosti podnikání a pak přenecháš práci webařce, je to úplně parádní kombo. Tvoje webařka nebo VA se může účastnit všech setkání, stejně jako ty. Naučit se dělat analýzu klíčových slov a opravovat technický stav webu navíc zužitkuje při své práci i do budoucna.
A teď pozor, ty nezaplatíš 2x cenu SEO Seznamky, ale jenom 1,5x tzn. 26 250 Kč a o náklady se můžete podělit. Podmínka je, že v SEO Seznamce budete řešit pouze jeden, tvůj web.
Platbu je možné rozdělit na splátky 2x 13.850 Kč nebo 3x 9.500 Kč
Ano, protože udělat analýzu klíčových slov dřív, než uděláš web, je to nejlepší. Protože když si uděláš web rovnou SEO správně, nebudeš muset řešit ty problémy jako ostatní. Navíc jsem pro tebe připravila speciální workshop, kde budeme řešit jak postavit strukturu webu. Ukážu ti praktické nástroje, které používám pro navrhování struktury a rovnou si ji můžeš podle analýzy nakreslit. Přístup k videím ti zůstane 2 roky, takže až web spustíš, vše ostatní si doděláš.
Ano, v předchozím běhu jsem měla více klientek, které byly IT nepolíbené a s mojí podporou to zvládly. Je důležité si na začátku nastavit reálná očekávání a mít se sebou trpělivost. Protože já ji mám a podporuju vás krok za krokem k lepším SEO výsledkům. A s těmi nejzáludnějšími technickými problémy pomůže webařka, která bude v SEO seznamce dělat technickou podporu.
SEO Seznamku můžeš vzít jako technické školení, které ti udělá jasno ve webu.
Excel, stačí i ten na Googlu. Přístup na sdílený Google disk. Zoom, kameru a mikrofon, na setkáních se bavíme z očí do očí 🙂 Collabim, ale ten ode mě získáš ZDARMA. A tvůj web, pokud už ho máš – pokud ne tak nevadí, stačí mít podnikání. 🙂 Analýza jde dělat i bez webu.
I to se může stát, pojedeš třeba na hory nebo za teplem. Materiály, podklady i záznamy ze všech setkání na tebe počkají v členské sekci a vše si doženeš svým tempem. V kurzu máme měsíc pauzu, která právě slouží i k dohánění. Protože po pauze budeš mít další měsíc časoprostor, zeptat se mě na to co potřebuješ.
Dotazy můžeš pokládat do sdíleného excelu, který poté slouží i pro ostatní jako databáze znalostí, a hledá se tam daleko přehledněji než na FB. Navíc si každý může nastavit upozornění a přesně pozná, kdy jaký dotaz měl zodpovězený. Nic se neztrácí a neschovává podle nálady Facebooku 🙂
Další dotazy můžeš pokládat na živých setkáních.
FB skupina je hodně náladová, příspěvky se schovávají, odpovědi ztrácejí a proto je lepší mít všechno přehledně v excelu.
1. Týden – rozjížděcí týden a cesta zákazníka pomocí STDC frameworku – zjistíš, jak se zahřívá tvůj zákazník, když tě hledá.
2. Týden – rozjížděcí týden – začínáme pomaličku hledat slova.
3. Týden – třídíme, čistíme a číslujeme klíčová slova.
4. – 5. Týden – Dokončujeme analýzu klíčových slov
6. – 7. Týden – upravujeme webovou stránku – rozdělení do skupinek dle jednotlivých systémů.
8. Týden – domlouváme zpětné odkazy.
9. Týden – řešíme interní a externí odkazy.
10. Týden – opravujeme technický stav webu.
11. – 14. Týden – pauza, aby Google začal pracovat a my doháníme, v pauze budou bonusové workshopy.
12. Týden – Google + workshopy
13. Týden – Google + workshopy
14. Týden – Google + workshopy
15. Týden – restartujeme mozek a sledujeme úspěch toho co jsme udělaly.
16. Týden – lokální SEO
17. Týden – registrace do katalogů
18. Týden – závěrečný rozlučkový týden – dořešíme všechny otevřené otázky.
Ne, ty sama, s mojí podporou, si zvolíš, jaké stránky budeš optimalizovat a upravovat. Jestli se ti nebude chtít zasahovat do struktury webu, přidáš nové (třeba Blog) 🙂
Pokud chceš, aby tě zákazníci našli, tak ano 🙂 SEO Seznamka by měla být povinný předmět ve škole pro webaře, VA, copywritery a e-shopaře. A volitelný pro ostatní, kdo chtějí získat zákazníky bez placení reklamy, každodenní aktivity na sociálních sítích, a i když jsou na dovolené. 🙂
Ano, cenu je možné zaplatit ve 2 nebo 3 splátkách.
Martina Š., v rámci SEO Seznamky upravovala stránku:
https://www.hubnoutjeradost.cz/l/proc-namacet-orechy/
Martina má systém, který neumožňuje tvořit čisté URL adresy(l v url adrese). I přesto se jí podařilo napsat a optimalizovat článek, který jí přivedl za 3 měsíce 13 nových potencionálních zákazníků (z 0 na 13 za 3 měsíce:-))
Míša K., se v SEO Seznamce naučila hledat klíčová slova a upravila stránku:
https://mikuela.cz/bolest-mezi-lopatkami/
I když stránku ještě nemá úplně vychytanou a optimalizovanou, její nadšení ji neopouští. A ze 3 organických zobrazení má už jeden proklik – 33% úspěšnost. Takže se Míša úspěšně naučila psát Meta description, který ovlivňuje to, že se zákazník proklikne na webovou stránku.
Jana P., v SEO Seznamce hledala klíčová slova pro blogové články:
https://www.prirodadokapsy.cz/blog/
A články, které napsala od června, kdy si našla v SEO Seznamce ta správná klíčová slova, jí přivedly už cca 500 nových potencionálních zákazníků na e-shop.
Kristýna S., díky SEO Seznamce bude tvořit weby SEO optimalizované:
Před SEO seznamkou Google o stránkách Kristýny vůbec nevěděl. Nepoznal, jaká klíčová slova na webu používá a stránky nebyly zaindexované – nezobrazovaly se ve výsledcích hledání. Už během minikurzu, který předcházel SEO Seznamce, Kristýna na stránkách zamakala, naučila se, jak je indexovat a změna je naprosto zřejmá (červená čára je začátek práce na SEO). Za poslední tři měsíce měla Kristýna 2 200 zobrazení ve výsledcích hledání na Googlu. Za tři měsíce před začátkem SEO Seznamky jenom 220 (Tmavě modrá čára).
Celý život pracuji jako IT analytik a jsem tak spojnicí mezi vývojáři a uživateli systémů. Mluvím jazykem obou kmenů a také jím rozumím. 🙂
Mým hlavním cílem je spokojený uživatel – klient. A svoje schopnosti, zkušenosti a znalosti předávám i ve svém SEO podnikání vám, podnikatelkám.
Obecné SEO návody a postupy pro velké firmy a eshopy, jsem vzala, otestovala a upravila tak, aby fungovaly i u nás, “one woman show” podnikatelek.
Jsem totiž jedna z vás, takže chápu vaše potřeby a vím (umím zjistit), co vaše weby SEO potřebují :-). Nemusíte se tedy bát, že mi nebudete rozumět.